Administrator

Administrator

Vill du kunna arbeta med både administration och kundkontakt? Då är tjänsten som Administratör på NYAB helt rätt för dig! Hos oss har du möjlighet att spela en viktig roll i ett snabbväxande företag.

Är du en självständig administratör som trivs i en social miljö med högt tempo? Nu söker vi på NYAB en driven administratör som ska arbeta koncernövergripande, med placering på huvudkontoret i Luleå.

Ansvarsområde

Hos oss får du en varierande tjänst där du får chansen att arbeta med både administration och service. Du kommer att jobba i ett team som består av administratörer, ekonomer och en redovisningsansvarig. Dina dagliga uppgifter består framförallt av leverantörsreskontra, men du kommer att stötta dina kollegor med enklare ekonomiuppgifter och delta i projekt med administrativa inslag. Du kommer även ansvara för posthantering och telefonväxel där du får hålla en direkt dialog med våra kunder.

Vem är du?

Vi tror att du har arbetat som ekonomiassistent eller administratör i minst tre år, har god erfarenhet från redovisning och projektredovisning. Du har lätt för att lära dig nya system och har mycket goda kunskaper inom office-paketet. Gärna med ett extra fokus på Excel. Det är meriterande om du har erfarenhet av Medius Ascendo för elektronisk fakturahantering och kunskap om inköp med omvänd skattskyldighet.

Som person tar du ett stort ansvar för dina uppgifter och har förmågan att strukturera ditt arbete för att göra det så effektivt som möjligt. Då du förstår vikten av ordning och reda är det självklart för dig att vara metodisk, systematisk och planerande innan du startar arbetet.

Som person är du nyfiken och motiveras av att utvecklas och driva igenom förbättringar. Du vill alltid ge den bästa servicen och engageras av att hitta rätt lösning. Du är en sann teamplayer som sprider energi omkring dig. Du kan arbeta tillsammans med dina kollegor mot gemensamma mål och ställer upp och stöttar dina kollegor vid behov.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i den här rekryteringsprocessen.

Tjänsten är tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Månadslön. Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Rekryteringen sker löpande, låt inte din ansökan vänta. Välkommen till NYAB!

Rekryteringen hanteras av vår HR Partner, Sofia Persson, sofia.persson@nyabab.se.

Frågor besvaras av Ekonomichef Katarina Nyström, katarina.nystrom@nyabab.se.

Ansökningsformulär

Låt inte din ansökan vänta! Fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga eventuella dokument till din ansökan via formuläret nedan.

Komplettera din ansökan med personligt brev och CV (doc, docx, pdf, pages)
We use cookies to improve your experience. If you continue to browse the website, you agree to the use of cookies.